сряда, 12 ноември 2008 г.

Mirror's Edge - Demo

Свалих демото от LIVE - и го изиграх. Та реших да споделя впечетленията си от тази игра която ми се стори като нещо ново и свежо.

Презентазията на демото беше много итнересна - с анимационен стил и приятен звук, менютата изглеждат логично, изобщо играта мяза на доста завършен продукт.

В играта Вие влизате в ролята на мацка която се грижи за доставките на някаква организация, която не се нрави на местната полиция. Въпросните доставки се пренасят чрез тичане по покривите на сградите - стил Ямакаши.

Контрола е много добър - с левия спусък клякате, а с левия бъмпер скачате - така цялото движение е оставено за лявата част на контролера - а от дясно са ударите, обръщане на 180 градуса и обезвреждане на противници. Тичайки по покривите трябва да се водите от така наречения "Flow", това ви позволява да се движите без да спирате - скачайки, залягайки, плъзгайки се по земята, и тичайки по всякакви плоскости. След около 5 минути игра се почувствах във свой води и без проблеми обикалях покривите.

Много добро впечатление ми направи усещането - когато навързах - 7-8 скока един след друг - чувството за бързина и ловкост беше страхотно.

С този интересен геймплей - определено играта ще е една от интересните тази година.
Но все пак ще видим цялата игра - това е само демо.

Играта ще излиза за Xbox360, PC, PS3

2 коментара:

  1. Аз си изтеглих цялата версия на играта и играх 1 ден, но за жалост изведнъж се самоизтриха контролите и след като ги наместя не се запазват и не може да се управлява героинята.Пробвах с реинсталиране на играта - не става..., пач - не става... Отчаян съм, но играта ми харесва и искам да си изтегля и да играя поне демото.Мисълта ми е следната: Моля ви, дайте ми линк за демото, че не мога да го открия, а и време нямам да търся.Ще ви бъда много благодарен ако ми дадете точен линк за сайта.Благодаря ви :)

    ОтговорИзтриване
  2. За съжаление демо за PC няма, има само за XBOX360 и PS3. Аз го свалих от Live.

    ОтговорИзтриване